Nieuws - 21 april 2021   19:35 Der Rudi is terug met #heteerstebiertje

Door:

Jawohl, wunderbar! Der Rudi is wieder zurück en wel met een hele duidelijke reden. Tijd voor het eerste biertje! 

Der Rudi, wie kent ‘m niet? De zwaar fout besnorde skileraar in z’n iconische en iets te vale rode pak die de deur van de après-ski open smijt onder een luid ‘heeee, biertje’. De klassieker uit de Heineken reclame uit 2002 is niet meer weg te denken en iedereen die met een schwung in z’n haar en een fout snor op de ski’s staat wordt nog altijd voor Rudi aangezien.

Goed, inmiddels is Rudi ook een paar jaartjes ouder, maar dat neemt z’n voorliefde voor bier niet weg. Sterker nog, Heineken is gewoon weer terug met Der Rudi! Rudi heeft natuurlijk ook het hele jaar al geen donder kunnen doen. Geen meter in de sneeuw, geen biertje in de après-ski, geen enkel terras. En dat is janken geblazen natuurlijk, tot de 28e. De terrassen gaan weer open en daar speelt Heineken slim op in.

De campagne #heteerstebiertje is afgetrapt waarin Der Rudi weer een centrale rol speelt en waarin het openen va de terrassen weer gevierd wordt. Want ja, dat allereerste biertje moet je natuurlijk vieren! Met de campagne wil Heineken er voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen op social media gaan posten met #heteerstebiertje en al die posts gaan gebruikt worden in de campagnes van Heineken zelf. Daarnaast heb je ook nog eens kans om twee tickets voor de F1 Grand Prix in Zandvoort te winnen, door simpelweg een post te plaatsen met #heteerstebiertje terwijl je op het terras een goudgele pretcilinder naar binnen zit te werken.

Gerelateerde posts:

Meer Nieuws:

En, volledig lam het terras af gekropen? Of heb je de stad leeggekocht? Hoe dan ook, op zondagavond moet je maar één ding doen: chillmode XL!  Lees Meer…

WTF

25 april 2021

Zondag WTF #426

Terwijl het winterseizoen er wel zo’n beetje op zit, is er in ieder geval een beetje licht aan het einde van de tunnel. Klaar voor de terrassen?  Lees Meer…

Meer Nieuws