Nieuws - 25 juni 2019   16:28 SnowWorld toont nieuwe look en kondigt flinke investeringen aan

Door:

SnowWorld heeft een likje verf gekregen. Gisteren in Landgraaf heeft het bedrijf z’n nieuwe look gepresenteerd en dit alles ging gepaard met nieuwe investeringsplannen! 

Dat SnowWorld flink aan de weg aan het timmeren is mag inmiddels wel duidelijk zijn. De overname van de SIS Leisure Group en SnowPlanet Spaarnwoude zijn recent afgerond en nu hebben ze de volgende stappen aangekondigd. Om te beginnen gaat het oude SnowWorld logo naar de prullenbak en presenteert SnowWorld een volledig nieuwe look.

Het nieuwe logo is onderdeel van een totaal nieuwe huisstijl en daarmee ook meteen de nieuwe weg die het bedrijf in wil slaan. Een moderne look, die totaal anders is dan de oude variant.

SnowWorld

Investeringen

Naast de nieuwe look heeft SnowWorld ook bekend gemaakt dat ze flink gaan investeren in de locaties die, met de recente overnames, eveneens onder de SnowWorld vlag vallen. Dit betekent dat de Skidôme naam gaat verdwijnen en dat deze als respectievelijk SnowWorld Rucphen en SnowWorld Terneuzen door het leven zullen gaan, evenals het feit dat SnowPlanet in het vervolg de naam SnowWorld Amsterdam zal dragen.

Buiten deze naamsveranderingen gaat SnowWorld de komende vier jaar ook gebruiken om de restaurantformules op de schop te gooien, outdoorfaciliteiten te ontwikkelen en zich meer in te zetten op het verblijfstoerisme. Onderdeel van dit plan is om de komende jaren hotels te realiseren bij SnowWorld Amsterdam en SnowWorld Zoetermeer.

Voor de outdoor faciliteiten heeft SnowWorld een nieuw label gelanceerd onder de naam Adventure Valley. Het klimpark in Landgraaf is de eerste locatie die onder dit label valt en op die locatie is ook meteen een nieuwe attractie geopend genaamd Adventure Trail. In SnowWorld Zoetermeer zal op 17 juli een nieuw buitenspeelpark in Alpensfeer geopend worden die ook onder dit label zal terechtkomen.

“SnowWorld ontwikkelt zich in hoog tempo. Met de investeringen willen we wintersport voor iedereen bereikbaar maken en tillen we de gastbeleving naar een nog hoger niveau”, zegt Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld. “We maken ons klaar voor de toekomst dankzij schaalvergroting door de aankoop en bouw van nieuwe locaties en dankzij uitbreidingen van onze huidige locaties.”

Gerelateerde posts:

Meer Nieuws:

WTF

22 september 2019

Zondag WTF #348

Als het hartje winter is en je wilt een duik nemen, dan kan je maar beter een bommetje doen. Toch? Wat kan er mis gaan?  Lees Meer…

Meer Nieuws